اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۵۹۵

به هیچ وجه حریف را دست کم نمی‌گیریم

به هیچ وجه حریف را دست کم نمی‌گیریم
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با اینکه حریف فردا ما شرایط خوبی در جدول ندارد، اما ما فقط برد می‌خواهیم و تيم حریف را دست کم نمی‌گیریم.
۱۶:۴۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

محسن خبیری در گفت‌وگویی اظهار کرد: بازی فردا شاید به ظاهر ساده باشد، چون تیم قم جایگاه خوبی در جدول ندارد، اما می‌دانیم این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و بازی خوبی انجام خواهد داد، در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، با توجه به اینکه برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم با تمام قوا به میدان خواهیم رفت. 

وی ادامه داد: بازیکنان در تمرینات خوب بودند، تیم ما در تصمیم‌گیری نهایی مشکل دارد که روی این مسئله در تمرینات کار کردیم و نکات کلیدی را به بازیکنان گوشزد کردیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص اعتراض هواداران به نتایج اخیر فرش‌آرا گفت: قبول دارم در دو بازی مقابل مس و حفاری نتایج خوبی نگرفتیم، در بازی مقابل مس فرصت بازگشت به بازی را داشتیم، اما تیم مس باتجربه عمل‌ کرد، بازی در اهواز هم شرایط خاص خودش را دارد، با این حال یک نیمه در اهواز برنده بودیم، اما در پایان متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. 

خبیری متذکر شد: هواداران واقعی فرش‌آرا همیشه و حتی در شرایط سخت‌تر هم کنار ما بودند و مطمئنا فردا هم در کنار ما خواهند بود تا با تشویق تیم و انرژی که به ما می‌دهند، پیروز میدان باشیم. 

وی اضافه کرد: امیدوارم در این چند هفته پایانی نتایج خوبی بگیریم و در رده‌های بالایی جدول باشیم تا به نوعی قدردان زحمات هواداران و مجموعه فرش‌آرا باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین